Політика AML

ПОЛІТИКА AML
між
компанією World Forex та клієнтом



Загальні положення:

Даний документ описує політику компанії World Forex (надалі - Компанія) по боротьбі з відмиванням грошових коштів, а також її причетність до виявлення та попередження будь-якої діяльності пов’язаної з відмиванням грошей, фінансуванням терористів та можливістю використання продуктів та послуг Компанії в цілях відмивання грошових коштів (надалі – Політика AML).

Легалізація грошових коштів, отриманих незаконним шляхом – це акт перетворення грошей або інших грошово-кредитних інструментів, отриманих у результаті незаконної діяльності, у гроші або інвестиції, які виглядають законними таким чином, щоб їх незаконне походження неможливо було відстежити. Внутрішнє та міжнародне законодавство, яке застосовується до Компаній, клієнти яких можуть вносити та виводити грошові кошти з їх рахунків, робить незаконним для партнерів Компанії свідоме здійснення угод або участь у фінансових угодах із отриманими злочинним шляхом грошовими коштами.

Ціллю процедур протидії легалізації грошових коштів, отриманих злочинним шляхом, являється гарантування того, що клієнти, які приймають участь у проведенні фінансових операцій при участі сайту Компанії, ідентифіковані за розумним стандартом з мінімальним набором ідентифікаційних даних для законослухняних клієнтів. У відповідності до вимог міжнародного законодавства Компанія розробила внутрішню політику з протидії фінансовому тероризму та легалізації доходів отриманих злочинним шляхом. Компанія ретельно відстежує підозрілі дії і транзакції та своєчасно повідомляє відповідним органам про такі дії.

В цілях мінімізації ризику відмивання грошових коштів та фінансування терористичних дій, Компанія ні за якими обставинами не приймає готівкові кошти у якості депозиту та не здійснює виплат готівкою. Компанія залишає за собою право відмовитися обробляти транзакцію на будь-якій її стадії у випадку припущення, що транзакція будь-яким чином пов’язана з відмиванням грошей або зі злочинною діяльністю. Згідно міжнародного законодавства, компанія не має права інформувати клієнта про те, що про його підозрілу діяльність сповіщені відповідні органи.


Ідентифікація:

  • Мінімальний набір обов’язкових ідентифікаційних даних, необхідних для відкриття реального торгівельного рахунку включає:

  • - повне П.І.Б. клієнта;

  • - реєстраційний та фінансовий e-mail;

  • - адреса проживання або юридична адреса клієнта;

  • - номер телефону;


В цілях виконання законів по протидії легалізації грошових коштів, отриманих злочинним шляхом, Компанія може вимагати від клієнта надати два документи, що засвідчують його особу. Перший документ, який може вимагати Компанія – випущений урядом юрисдикції клієнта ідентифікаційний документ з фотографією клієнта на ньому. Це може бути паспорт, посвідчення водія (для країн, де посвідчення водія – первинний документ ідентифікації), або місцеве посвідчення особи (окрім корпоративних карт доступу). Другий документ, який може вимагати Компанія – рахунок, якому не більше 3 місяців, із повним ім’ям клієнта та фактичною адресою на ньому. Це може бути рахунок за комунальні послуги, виписка із банку, або будь-який інший документ, що підтверджує адресу проживання клієнта. У певних випадках Компанія може вимагати від клієнта нотаріально засвідчених копій документів.

Документи на мовах, що відрізняються від англійської, повинні бути перекладені на англійську мову офіційним перекладачем; переклад повинен бути роздрукований та підписаний перекладачем і відправлений разом із копією оригінального документа з чіткою фотографією на ньому.


Поповнення рахунку, виведення коштів:

Компанія вимагає, щоб при операції поповнення ім’я відправника коштів повністю відповідало імені, вказаному при реєстрації рахунку (у випадку наданні платіжною системою імені відправника коштів). Прийом платежів від третіх осіб забороняється.

Компанія має право вимагати суворого дотримання загальноприйнятого порядку поповнення і зняття коштів. Грошові кошти можуть бути зняті на той самий рахунок і тим самим способом, за допомогою якого здійснювалось поповнення. При знятті коштів, ім’я отримувача повинно точно відповідати імені клієнта у базі даних Компанії. Якщо поповнення здійснювалось банківським переказом, грошові кошти можуть бути зняті лише тим самим переказом у той самий банк та на той самий рахунок, з якого робився переказ. Якщо поповнення здійснювалось через електронну платіжну систему, грошові кошти можуть зняті лише через електронний платіж в ту саму систему і на той самий рахунок, з якого проводилось поповнення. Компанія має право, на свій розсуд, виконати переказ коштів за тими реквізитами, за якими здійснювалось поповнення торгівельного рахунку.

Компанія заявляє, що, у цілях дотримання політики AML, перекази грошових коштів клієнтами компанії дозволено виключно в цілях здійснення торгівельних операцій, які направлені на отримання прибутку у межах пропонованих послуг компанії. У випадку, якщо у Компанії з’являться достатні підстави вважати, що перекази грошових коштів використовуються власником рахунку з порушенням законодавства та/ або політики AML Компанії для цілей, що відрізняються від пропонованих послуг компанії, Компанія залишає за собою право заблокувати торгівельний рахунок а також персональний обліковий запис клієнта (Кабінет Трейдера) на проведення будь-яких операцій за цим обліковим записом.

Якщо у Вас виникли будь-які додаткові питання, будь ласка, зверніться до нас за електронною адресою: amlpolicy@wforex.ru